Fleur.nl

  • Direct van de beste kwekers
  • Gratis verzending vanaf €45
  • Gratis achteraf betalen
  • |
  • |
  • Registreren

Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze standaard levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Je kunt bij het opgeven van je adresgegevens kiezen voor een bezorgtijdstip. Als wij een product onverhoopt niet op voorraad hebben zullen we contact met je opnemen om te overleggen over een nieuwe bezorgdatum. Voor particulieren geldt dat de levertijd ingaat na ontvangst van de betalingsbevestiging. Voor bedrijven is dit na controle van de bedrijfsgegevens.

Wanneer de bestelling verzonden is ontvang je hiervan een bevestiging. Een paar uur later ontvang je ook een Track & Trace code van PostNL, waarmee je het pakket kunt volgen. Wanneer wij je bestelling afleveren met onze eigen bezorgdienst ontvang je geen Track & Trace code.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd? 

De meeste bestellingen worden bezorgd door PostNL. Wij verpakken je planten altijd met de grootste zorg, zodat deze onderweg niet kunnen beschadigen. Soms komen wij je bestelling met onze eigen bezorgdienst afleveren. Dit doen we bijvoorbeeld bij planten hoger dan 200 cm of bij bestellingen van meer dan €500,00. Wanneer wij met onze eigen bezorgdienst komen betaalt u uiteraard geen extra kosten.

Bezorgen jullie ook in het buitenland en op de waddeneilanden? 

Wij bezorgen ook in België en op de waddeneilanden binnen 1 tot 2 werkdagen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Om je bestelling in een ander land te laten afleveren kun je contact met ons opnemen.

Wat zijn de bezorgkosten? 

Voor bestellingen van meer dan €45,00 betaal je geen bezorgkosten. Dit geldt voor zowel binnenland als buitenland. Voor bestellingen onder de €45,00 betaal je €4,95 aan bezorgkosten.


Onze merken

Socialmedia

© Copyright 2017 Fleur.nl - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce