Fleur.nl

  • Direct van de beste kwekers
  • Gratis verzending vanaf €45
  • Gratis achteraf betalen
  • |
  • |
  • Registreren

Betalen

Welke betaalmethoden zijn er? 

Bij Fleur.nl zijn er de volgende betaalmogelijkheden:
  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
  • Mastercard
  • VISA
  • Bankoverschrijving
  • Achteraf betalen met Afterpay
  • Op factuurbasis voor bedrijven 
Alle betalingen vinden plaats in een beveiligde omgeving. 

Hoe kan ik achteraf betalen? 

Je kunt ook achteraf betalen met AfterPay. Je ontvangt dan via e-mail een digitale factuur van AfterPay om je bestelling te betalen. Als je voor de eerste keer betaalt met AfterPay kun je op deze manier betalen tot een bedrag van € 150. Als je al bekend bent bij AfterPay kun je tot een bedrag van € 250 betalen.

AfterPay voert ter goedkeuring van je verzoek om op deze manier te betalen een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid dat is omschreven in haar privacystatement. Als je verzoek tot betaling middels AfterPay niet geautoriseerd wordt, dan kun je natuurlijk je bestelling alsnog afrekenen met een andere betaalmethode.

Bij vragen kun je altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor bedrijven  
Wanneer je namens een bedrijf bestelt kun je kiezen voor de optie ''op factuur''. Je krijgt dan automatisch een bevestiging met daarin de factuur, die binnen 14 dagen betaald dient te worden. Na controle van de bedrijfsgegevens worden de planten gewoon binnen de normale levertermijn bezorgd.

Hoe lang duurt het totdat jullie mijn betaling ontvangen? 

  • Wanneer je middels iDEAL of Creditcard hebt betaald komt je betaling direct bij ons binnen. We versturen je bestelling dan binnen 1 à 2 werkdagen, mits de producten voorradig zijn.
  • Wanneer je middels overboeking betaalt duurt het 1 à 2 werkdagen langer voordat wij de betaling ontvangen.
  • Bij betaling via Afterpay betaal je pas achteraf. Als wij de producten op voorraad hebben wordt de bestelling nog dezelfde dag verstuurd. De factuur volgt dan een aantal dagen later.
  • Bij bedrijven wordt betaald op factuurbasis, waarbij betaling dus pas later plaatsvindt.
Mijn betaling is mislukt, kan ik het bedrag alsnog voldoen? 

Als je betaling is mislukt kun je teruggaan naar het betalingsscherm, waar je het nogmaals kunt proberen of een nieuwe betaalmethode kunt kiezen. Als een betaling niet geaccepteerd wordt kan dit de volgende oorzaken hebben:
  • De betaalmethode geldt niet voor het land waarin je deze probeert te gebruiken
  • Bij de betaalprovider is sprake van een storing
  • AfterPay annuleert de betaling omdat het je gegevens niet herkent
Als je de bestelling alsnog wilt ontvangen en je hebt een account aangemaakt, kun je de betaalstatus inzien nadat je hebt ingelogd. Kies voor "Nu betalen" om de betaling alsnog te voldoen. Als je geen account bij ons hebt kun je het bedrag ook direct naar ons overmaken. Wanneer de betaling door ons is ontvangen sturen wij je een betalingsbevestiging.

De betaling kan naar het volgende rekeningnummer worden overgemaakt: 

IBAN:                          NL13RABO0310536979
Ten name van:          Fleur.nl

Vergeet niet om je naam of ordernummer te vermelden!

Contact:
T | 010 -3073636
E | info@fleur.nl


Onze merken

Socialmedia

© Copyright 2017 Fleur.nl - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce