Heb je een bestelling geplaatst en nog een vraag hierover? Hieronder staan de meeste gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te bellen of mailen.
Je kunt de afgeronde bestelling alleen annuleren of wijzigen wanneer deze nog niet verzonden is. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op als er iets veranderd moet worden. Dit kan per mail (info@fleur.nl) of telefoon 0318-240300 (ma-vrij 10.00-17.00). Als de bestelling verzonden is, dan kunnen wij helaas niks meer wijzigen.
Meer tonen +Minder tonen -
Het kan zijn dat je een typfout hebt gemaakt in je mailadres. Geen probleem, dit kunnen wij weer aanpassen. Stuur even een mailtje naar ons en wij sturen de factuur alsnog handmatig naar je toe.
Meer tonen +Minder tonen -
Oeps! Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op (of per mail buiten openingstijden) met het juiste adres. We proberen het dan nog aan te passen op het verzendlabel of bij de vervoerder.
Meer tonen +Minder tonen -
Met aandacht verpakt
1. Vers van de kweker
Onze kamer- en tuinplanten komen elke ochtend direct van de kweker binnen. Verser kan niet! Zodra de planten bij ons binnen zijn, vindt er altijd een kwaliteitscontrole en strenge keuring plaats. De planten worden daarna (in de meeste gevallen) diezelfde dag nog verstuurd om de beste kwaliteit te behouden.
2. Zorgvuldig verpakt
Jouw nieuwe planten worden zorgvuldig verpakt zodat deze in perfecte staat bij jou thuis komen. Dit doen wij door gebruik te maken van een stevige doos en ander sterk verpakkingsmateriaal zodat de plant vast staat in de doos en niet los kan bewegen. Hierdoor is de kans op schade minimaal! Op de doos staan ook aanwijzingen voor de bezorgers zodat zij voorzichtig met het pakket omgaan.
3. Snelle levering
De plant is ingepakt en gaat gelijk onderweg naar zijn nieuwe thuis. Vaak krijg je de bestelling de volgende dag al aangeboden door onze vervoerder. Kies je voor avondlevering, dan heb je de bestelling diezelfde avond al in huis. Ideaal, want zo brengt de plant zo min mogelijk tijd door in een donkere doos.
4. Verzorgingstips
Je nieuwe plant is binnen, fijn! Kies er een mooie plek voor uit en geniet van je plant. Heb je nog tips nodig over de verzorging? Neem dan eens een kijkje in onze plantengids. Zo kun jij je plant optimaal gaan verzorgen! Je kunt ook altijd contact met onze klantenservice opnemen met vragen over de plant.
Met aandacht verpakt
Onze kamer- en tuinplanten komen elke ochtend direct van de kweker binnen. Verser kan niet! Zodra de planten bij ons binnen zijn, vindt er altijd een kwaliteitscontrole en strenge keuring plaats. De planten worden daarna (in de meeste gevallen) diezelfde dag nog verstuurd om de beste kwaliteit te behouden.