Alles over jouw bestelling

Heb je een bestelling geplaatst en nog een vraag hierover? Hieronder staan de meeste gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te bellen of mailen.

Klantenservice

Mijn bestelling

  • Je kunt de afgeronde bestelling alleen annuleren of wijzigen wanneer deze nog niet verzonden is. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op als er iets veranderd moet worden. Dit kan per mail (info@fleur.nl) of telefoon 0318-240300 (ma-vrij 10.00-17.00). Als de bestelling verzonden is, dan kunnen wij helaas niks meer wijzigen.
  • Het kan zijn dat je een typfout hebt gemaakt in je mailadres. Geen probleem, dit kunnen wij weer aanpassen. Stuur even een mailtje naar ons en wij sturen de factuur alsnog handmatig naar je toe.
  • Oeps! Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op (of per mail buiten openingstijden) met het juiste adres. We proberen het dan nog aan te passen op het verzendlabel of bij de vervoerder.

Met aandacht verpakt

Onze kamer- en tuinplanten komen elke ochtend direct van de kweker binnen. Verser kan niet! Zodra de planten bij ons binnen zijn, vindt er altijd een kwaliteitscontrole en strenge keuring plaats. De planten worden daarna (in de meeste gevallen) diezelfde dag nog verstuurd om de beste kwaliteit te behouden.

Met aandacht verpakt

Search engine powered by ElasticSuite