Wil je weten welke betaalmethodes je bij ons kan gebruiken? Of heb je nog vragen over achteraf betalen? Hieronder staan de meeste gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te bellen of mailen.
Je kunt bij ons betalen met een van de volgende methoden: iDeal, Paypal, creditcard, Klarna achteraf betalen, Sofort, Belfius, Giropay, Bancontact, bankoverschrijving of Billink voor bedrijven.
Meer tonen +Minder tonen -
Met Klarna kun je eenvoudig achteraf betalen, zonder extra kosten! Kies bij de betaalmethode voor 'Klarna'. Je vult daarna de gegevens in die Klarna nodig heeft. Heb je de Klarna app? Dan gaat het nog eenvoudiger. Na ontvangst van de bestelling ontvang je van Klarna een mail met de factuur. Deze betaal je binnen 14 dagen na ontvangst. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met Klarna via hun website.
Meer tonen +Minder tonen -
Als je zakelijk bestelt, dan heb je ook de optie om achteraf te betalen met Billink. Deze betaalmethode is alleen voor bedrijven. Kies je voor achteraf betalen met Billink, dan moet je bij het invullen van je gegevens je KvK nummer invullen. Billink gebruikt dit om je gegevens te controleren. Je kunt met Billink een bestelling plaatsen tot €10.000, in Nederland én in België. Een aantal dagen na de bestelling ontvang je de factuur per mail. Je hebt dan 14 dagen de tijd om het bedrag te voldoen.
Meer tonen +Minder tonen -
Als je betaling is mislukt kun je teruggaan naar het betalingsscherm, waar je het nogmaals kunt proberen of een nieuwe betaalmethode kunt kiezen. Als een betaling niet geaccepteerd wordt kan dit de volgende oorzaken hebben: De betaalmethode geldt niet voor het land waarin je deze probeert te gebruiken, Bij de betaalprovider is sprake van een storing, Billink of Klarna annuleert de betaling omdat het je gegevens niet herkent. Als je de bestelling alsnog wilt ontvangen en je hebt een account aangemaakt, kun je de betaalstatus inzien nadat je hebt ingelogd. Als je geen account bij ons hebt kun je het bedrag ook direct naar ons overmaken. Wanneer de betaling door ons is ontvangen sturen wij je een betalingsbevestiging.
Meer tonen +Minder tonen -
Met aandacht verpakt
1. Vers van de kweker
Onze kamer- en tuinplanten komen elke ochtend direct van de kweker binnen. Verser kan niet! Zodra de planten bij ons binnen zijn, vindt er altijd een kwaliteitscontrole en strenge keuring plaats. De planten worden daarna (in de meeste gevallen) diezelfde dag nog verstuurd om de beste kwaliteit te behouden.
2. Zorgvuldig verpakt
Jouw nieuwe planten worden zorgvuldig verpakt zodat deze in perfecte staat bij jou thuis komen. Dit doen wij door gebruik te maken van een stevige doos en ander sterk verpakkingsmateriaal zodat de plant vast staat in de doos en niet los kan bewegen. Hierdoor is de kans op schade minimaal! Op de doos staan ook aanwijzingen voor de bezorgers zodat zij voorzichtig met het pakket omgaan.
3. Snelle levering
De plant is ingepakt en gaat gelijk onderweg naar zijn nieuwe thuis. Vaak krijg je de bestelling de volgende dag al aangeboden door onze vervoerder. Kies je voor avondlevering, dan heb je de bestelling diezelfde avond al in huis. Ideaal, want zo brengt de plant zo min mogelijk tijd door in een donkere doos.
4. Verzorgingstips
Je nieuwe plant is binnen, fijn! Kies er een mooie plek voor uit en geniet van je plant. Heb je nog tips nodig over de verzorging? Neem dan eens een kijkje in onze plantengids. Zo kun jij je plant optimaal gaan verzorgen! Je kunt ook altijd contact met onze klantenservice opnemen met vragen over de plant.
Met aandacht verpakt
Onze kamer- en tuinplanten komen elke ochtend direct van de kweker binnen. Verser kan niet! Zodra de planten bij ons binnen zijn, vindt er altijd een kwaliteitscontrole en strenge keuring plaats. De planten worden daarna (in de meeste gevallen) diezelfde dag nog verstuurd om de beste kwaliteit te behouden.