Alles over bezorgen

Wil je weten hoe wij onze planten bezorgen? En met welke vervoerder wij werken? Hieronder vind je veelgestelde vragen met betrekking tot het bezorgproces. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te bellen of mailen!

Klantenservice

Bezorging

  • Voor de meeste kamerplanten en bloempotten geldt een levertijd van 1-2 werkdagen. Deze levertijd gaat in na de bestelling. Bestellingen die op vrijdag gedaan zijn, worden op maandag verzonden. Soms heeft een product een iets langere levertijd, maar dit staat erbij vermeldt. Als wij een product onverhoopt niet op voorraad hebben zullen we contact met je opnemen om te overleggen over een nieuwe bezorgdatum. Voor bomen, hagen en tuinplanten hanteren wij een levertijd van 5-7 werkdagen. Uiteraard houden we je op de hoogte van de bezorging. Onze bomen worden persoonlijk door de kweker thuis bezorgd en (tegen een meerprijs) zelfs in de tuin geplant! We nemen dan met je contact op over een bezorgdatum.
  • Jouw nieuwe planten worden zorgvuldig verpakt zodat deze in perfecte staat bij jou thuis komen. Dit doen wij door gebruik te maken van een stevige doos en ander sterk verpakkingsmateriaal zodat de plant vast staat in de doos en niet los kan bewegen. Hierdoor is de kans op schade minimaal! Op de doos staan ook aanwijzingen voor de bezorgers zodat zij voorzichtig met het pakket omgaan. Wanneer je een grote bestelling hebt geplaatst, of grote planten hebt besteld, dan leveren wij dit meestal met onze eigen bezorgdienst. Zo ben je verzekerd van een onbeschadigd product. Bomen en hagen worden altijd met eigen transport geleverd.
  • Wij werken samen met drie partijen: DHL, Instabox en PostNL. Wanneer je aflevering op een servicepunt wil, wordt dit via PostNL gedaan. Thuisbezorging overdag gaat via DHL. De avond ervoor ontvang je een track & trace code. Wanneer je voor avondlevering kiest, zal dit met de bezorgdienst Instabox worden geleverd. In de middag rond 16.00 uur ontvang je dan een track & trace code van jouw pakket die diezelfde avond wordt geleverd.
  • Voor bezorging in België en op de Waddeneilanden worden dezelfde kosten gerekend als in Nederland. Verder bezorging wij in (bijna) heel Europa. De verzendkosten per land kun je in de check out vinden.
  • De bezorgkosten van alle planten en potten die via de pakketdienst worden verzonden zijn vanaf €45 gratis. Onder de €45 zijn de bezorgkosten €4,95. De grote planten en potten die niet in de pakketten passen bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst. Hiervoor rekenen we totaal €10.
  • Je kunt bij het opgeven van je adresgegevens bij het opmerkingenveld aangeven op welke dag je de bestelling wilt laten bezorgen. We proberen hier zo veel mogelijk rekening mee te houden. Als dit niet mogelijk is, dan sturen we je uiteraard een bericht. Voor bezorging met eigen transport kun je geen bezorgdag kiezen.

Met aandacht verpakt

Onze kamer- en tuinplanten komen elke ochtend direct van de kweker binnen. Verser kan niet! Zodra de planten bij ons binnen zijn, vindt er altijd een kwaliteitscontrole en strenge keuring plaats. De planten worden daarna (in de meeste gevallen) diezelfde dag nog verstuurd om de beste kwaliteit te behouden.

Met aandacht verpakt

Search engine powered by ElasticSuite